Motor CB250 TATA pentru motocicleta, 165FMJ (racit cu aer, benzina)

Totul despre produs
Specificații
Opinii (0)
Întrebări
0
Recomandat
Noutate
Nu este disponibil
Codul produsului: 26106
Cod furnizor: MD-035
Producător: TATA
Recenzii: 0
Ai nevoie de ajutor?
i
Emiterea de bunuri numai atunci când a fost plasată o comandă pe site
Reducerea de 3% pentru ridicare rapidă nu se aplică altor oferte și nu poate fi combinată cu alte promoții

Livrare

  • NovaPoshtaRidicare din magazin (reducere -3% nu se cumulează cu alte acțiuni)
  • NovaPoshtaLivrare de către Nova Poshta
  • NovaPoshtaLivrare la adresa prin curier Nova Poshta

Plata

  • Plata la livrarePlata la livrare
  • Bank transferBank transfer
  • maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
  • Plată prin card de credit Liberty (comision bancar +6%)
 
Caracteristici: (Vezi tot)
Categorie
Motor
Cursa motorului
patru timpi
Cursa pistonului, mm
45.2
Diametrul arborelui canelat de antrenare, mm
20/16
Diametrul arborelui schimbător de viteze canelat, mm
11.5
Descriere
Motorul CB250 TATA pentru motocicleta, 165FMJ (racit cu aer, benzina) este fabricat in fabrica cu echipamente de inalta precizie in China. Modelul are o calitate ridicată a construcției. S-a impus ca o unitate de putere fiabilă și rezistentă la uzură. Aplicație Acest motor chinezesc are un nivel ridicat de fiabilitate și durabilitate, ceea ce îl face o alegere ideală pentru conducerea zilnică în oraș sau călătoriile pe autostradă pe distanțe lungi. Este un grup motopropulsor eficient, economic, care reduce consumul de combustibil și reduce povara asupra mediului. Au putere și dinamică bună, ceea ce îl face o alegere ideală pentru iubitorii de viteză și adrenalină. Cum funcționează Funcționarea motorului este asigurată de interacțiunea principalelor sale componente și mecanisme. Acest: · Sistem de alimentare. Ansamblul include un filtru de aer, un carburator și elemente însoțitoare: tuburi, duze, robinete de combustibil. În cavitatea cilindrului, pistonul creează un vid. Sub acțiunea sa, fluxul de aer trece prin țeavă în carburator. Aici, aerul se amestecă cu combustibilul atomizat și intră în cilindru, unde amestecul este ars. · Sistem de răcire. Finisarea exterioară a cilindrului prevăzută de proiect mărește aria sa de contact cu aerul. În timpul deplasării motocicletei, curenții de aer suflă peste suprafața acestei părți a unității de alimentare, împiedicând supraîncălzirea acesteia. Simplitatea designului reduce costul motorului și elimină riscul defecțiunilor în această unitate. · Sistem de lubrifiere. Este reprezentat de o pompă de ulei încorporată în motor. Unitatea asigură lubrifierea tuturor elementelor unității supuse frecării în procesul de lucru. · Mecanism manivelă. Reprezentat de arborele cotit și biela. Biela conectată la piston transferă forța pistonului către arborele cotit. Aici are loc o transformare a mișcărilor alternative în mișcări de rotație. · Sistem de distribuție a gazelor. Îndeplinește funcția de alimentare a amestecului aer-combustibil către cilindru și de îndepărtare a gazelor formate în timpul procesului de ardere din camera de ardere. Elementul principal al ansamblului este arborele cu came, care deschide alternativ supapele de admisie și evacuare. Acest model este echipat cu transmisie mecanică, mecanisme electrice și picior de pornire. Avantaje Volumul mic asigură un consum redus de combustibil, ceea ce este deosebit de important pentru utilizatorii de motociclete care urmăresc o călătorie confortabilă, manevrabilă, economică. Datorită acestui lucru, puteți călători pe distanțe lungi fără a fi nevoie să faceți realimentarea la fiecare câteva ore. Modelul motorului este simplu și ușor de întreținut. Majoritatea reparațiilor pot fi făcute cu ușurință de către proprietari fără ajutorul specialiștilor.

Stimați clienți!
Vă atragem atenţia dumneavoastră că configurația produsului în diferite loturi poate diferită de fotografia de pe site. Contactați managerul nostru pentru a clarifica detaliile comenzii.

Caracteristici
Categorie
Motor
Cursa motorului
patru timpi
Cursa pistonului, mm
45.2
Diametrul arborelui canelat de antrenare, mm
20/16
Diametrul arborelui schimbător de viteze canelat, mm
11.5
Diametrul de eliberare, mm
42
Diametrul de intrare, mm
treizeci
Diametrul pistonului, mm
65
Eliberare șurub, mm
60
Garanție
12 luni. Schimb/retur mărfuri în termen de 14 zile
Greutate, kg
-
Intrare interbolt, mm
48
Lungimea arborelui de antrenare, mm
40
Lungimea arborelui schimbătorului de viteze, mm
57
Model
165FMJ
Numărul de cilindri
1
Orificii de fixare interbolt, mm
97/165
Particularități
cu arbore cu came în cap și lanț
Producător
TATA
Puterea motorului, CP
-
Răcire
Aer
Scop
pentru motociclete chinezești
Sistem de alimentare cu combustibil
Carburator
Sistem de lubrifiere
Pulverizati sub presiune
Țara producătorului
China
Tip
Benzină
tip ambreiaj
Disc/mecanica
Tip de pornire
Demaror electric/demarator cu picior
Tipul combustibilului
Benzină
Volumul motorului, cm cubi
250
Recenzii
0 / 5
evaluare medie a produsului
0
0
0
0
0

Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.

Întrebări și răspunsuri

Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.

Motor CB250 TATA pentru motocicleta, 165FMJ (racit cu aer, benzina)