0
Recomandat
Recenzii:
0
i
Emiterea de bunuri numai atunci când a fost plasată o comandă pe site
Reducerea de 3% pentru ridicare rapidă nu se aplică altor oferte și nu poate fi combinată cu alte promoții
Reducerea de 3% pentru ridicare rapidă nu se aplică altor oferte și nu poate fi combinată cu alte promoții
Livrare
Ridicare din magazin (reducere -3% nu se cumulează cu alte acțiuni)
Livrare de către Nova Poshta
Livrare la adresa prin curier Nova Poshta
Plata
-
Plata la livrare -
Bank transfer - maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
- Plată prin card de credit Liberty (comision bancar +6%)
Caracteristici:
(Vezi tot)
Categorie
Motor
Consum de combustibil, g/kW*h
354
Cuplul maxim, Nm
10
Cursa motorului
patru timpi
Cursa pistonului, mm
49,5
Descriere
Motorul CG 150CC TATA pentru motocicleta Minsk (răcit cu aer, benzină) este o unitate de putere pentru motociclete cu un aranjament vertical de cilindru cu un volum de 144,6 cmc. Mecanismul de distribuție a gazului este construit conform schemei OHV cu un arbore cu came inferior.
Aplicație
Un motor de motocicletă răcit cu aer are mai multe avantaje față de motoarele răcite cu lichid. Este mai ușor, mai simplu în construcție, mai durabil și necesită mai puțină întreținere. Motoarele răcite cu aer sunt, de asemenea, mai potrivite pentru utilizarea în climat uscat, unde răcirea cu lichid poate fi mai puțin eficientă. De asemenea, de obicei au puteri mai mari decât motoarele răcite cu lichid.
Cum funcționează
Acest model ICE funcționează prin arderea amestecului aer-combustibil într-un cilindru sub presiune ridicată. În urma acestui proces, se formează gaze de eșapament, care sunt eliberate automat de sistem printr-o supapă specială.
Un motor de motocicletă răcit cu aer necesită întreținere regulată pentru a-l menține în stare bună. Trebuie curățat în mod regulat de praf și murdărie pentru a nu înfunda aripioarele de răcire. De asemenea, este necesar să verificați și să reglați presiunea aerului din anvelope pentru a asigura o răcire corespunzătoare. Cu îngrijirea adecvată, un motor de motocicletă răcit cu aer poate dura mult timp și poate fi de încredere.
Avantaje
Motorul este răcit cu aer de curenții de aer de intrare, ceea ce simplifică cât mai mult proiectarea motorului și întreținerea acestuia. Pentru o pornire ușoară, motorul este echipat cu un demaror electric. Funcționarea stabilă în toate regimurile este asigurată de aprinderea electronică.
Acest motor este un reprezentant clasic al liniei de motoare de 150 cm3 și s-a dovedit a fi o unitate de putere extrem de fiabilă și practică.
Stimați clienți!
Vă atragem atenţia dumneavoastră că configurația produsului în diferite loturi poate diferită de fotografia de pe site. Contactați managerul nostru pentru a clarifica detaliile comenzii.
Caracteristici
Categorie
Motor
Consum de combustibil, g/kW*h
354
Cuplul maxim, Nm
10
Cursa motorului
patru timpi
Cursa pistonului, mm
49,5
Diametrul pistonului, mm
61
Dimensiuni ambalaj, mm
385 x 355 x 505
Garanție
12 luni
Greutate ambalată, kg
32
Greutate, kg
31
Model
ZS162FMJ
Numărul de cilindri
1
Numărul de viteze
5
Particularități
cu arbore cu came inferior și tijă de împingere
Producător
TATA
Putere maxima (kW/r/min)
8,6/8500
Puterea motorului, CP
11.7
Răcire
Aer
Rata compresiei
9.2:1
Scop
pentru motociclete chinezești
Sistem de alimentare cu combustibil
Carburator
Sistem de aprindere
CDI
Sistem de lubrifiere
Pulverizati sub presiune
Țara producătorului
China
Tip
Benzină
tip ambreiaj
Disc/mecanica
Tip de pornire
Demaror electric/demarator cu picior
Tipul combustibilului
Benzină
Transmitere
Comutator cu picior
Volumul motorului, cm cubi
144.6
Recenzii
Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.
Întrebări și răspunsuri
Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.
Motor CG 150CC TATA pentru motocicleta Minsk (răcit cu aer, benzină)
5 629 L