Motor CG300-2 TATA pentru motocicleta, 170MM (racit cu apa, benzina), fara gheare MARKOUT

Totul despre produs
Specificații
Opinii (0)
Întrebări
0
Recomandat
-100%
Noutate
Nu este disponibil
-10%
Codul produsului: 26110D
Cod furnizor: 26110D
Producător: TATA
Recenzii: 0
Ai nevoie de ajutor?
i
Emiterea de bunuri numai atunci când a fost plasată o comandă pe site
Reducerea de 3% pentru ridicare rapidă nu se aplică altor oferte și nu poate fi combinată cu alte promoții

Livrare

  • NovaPoshtaRidicare din magazin (reducere -3% nu se cumulează cu alte acțiuni)
  • NovaPoshtaLivrare de către Nova Poshta
  • NovaPoshtaLivrare la adresa prin curier Nova Poshta

Plata

  • Plata la livrarePlata la livrare
  • Bank transferBank transfer
  • maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
  • Plată prin card de credit Liberty (comision bancar +6%)
 
Caracteristici: (Vezi tot)
Categorie
Motor
Consum de combustibil, g/kW*h
-
Cursa motorului
patru timpi
Diametrul arborelui canelat de antrenare, mm
20/16
Diametrul arborelui schimbător de viteze canelat, mm
11.5
Descriere
motivul reducerii: fără picioare și capac Motorul CG300-2 TATA pentru o motocicleta, 170MM (racire cu apa, benzina) este o unitate compacta, relativ usoara, capabila sa furnizeze putere mare. Prototipul acestui model a fost motorul HONDA CG125, care de-a lungul multor ani de existență s-a dovedit a fi fiabil și ușor de întreținut. Aplicație Un motor cu un singur cilindru cu un aranjament vertical de cilindru, un diametru al pistonului de 70 mm și un volum al camerei de ardere de 300 cm3 este proiectat pentru instalarea pe motociclete ușoare. Unitatea de putere are o poziție inferioară a arborelui cotit. Acest lucru simplifică foarte mult sistemul de distribuție a gazelor. Principiul de funcționare Funcționarea unui motor de motocicletă se bazează pe un ciclu de patru timpi: • Admisie. În această etapă, pistonul se deplasează în punctul de jos din partea de sus - mort. Acest lucru creează un vid în camera de ardere. Motorul folosește porți sau supape pentru a deschide supapa de admisie a combustibilului și a permite unui amestec de aer și benzină să intre în cavitatea cilindrului. • Compresie. În această etapă, pistonul se deplasează spre punctul mort superior de jos. Ca rezultat, amestecul de benzină și aer din camera de ardere este comprimat. Procesul duce la o creștere a temperaturii și presiunii amestecului. • Cursa de lucru. În această etapă, bujia aprinde amestecul de benzină și aer. Ca urmare, temperatura și presiunea cresc semnificativ, forțând pistonul să se deplaseze în punctul de jos din partea de sus - punctul mort - și să transfere energie mecanică la arborele cotit. • Eliberare. În această etapă, pistonul se deplasează de jos în punctul mort superior. În acest fel, gazele de evacuare sunt forțate să iasă prin supapa de evacuare. Această etapă completează ciclul în patru timpi și pregătește motorul pentru următorul ciclu. Avantaje Motorul se distinge prin caracterul său „calm” și tracțiune bună la turații mici. Datorită acestui fapt, unitatea de putere este mai puțin pretențioasă cu privire la calitatea uleiului. Sistemul de pornire este echipat cu un demaror electric pentru o utilizare confortabilă și este inclusă și o pârghie de pornire cu picior. Răcirea cu apă vă permite să dezvoltați mai multă putere fără suprasarcină termică semnificativă.

Stimați clienți!
Vă atragem atenţia dumneavoastră că configurația produsului în diferite loturi poate diferită de fotografia de pe site. Contactați managerul nostru pentru a clarifica detaliile comenzii.

Caracteristici
Categorie
Motor
Consum de combustibil, g/kW*h
-
Cursa motorului
patru timpi
Diametrul arborelui canelat de antrenare, mm
20/16
Diametrul arborelui schimbător de viteze canelat, mm
11.5
Diametrul de eliberare, mm
42
Diametrul de intrare, mm
treizeci
Diametrul duzei pompei, mm
16
Diametrul pistonului, mm
70
Eliberare șurub, mm
60
Garanție
12 luni. Schimb/retur mărfuri în termen de 14 zile
Intrare interbolt, mm
48
Lungimea arborelui de antrenare, mm
35
Lungimea arborelui schimbătorului de viteze, mm
47
Model
170MM
Numărul de cilindri
1
Orificii de fixare interbolt, mm
97/165
Producător
TATA
Puterea motorului, CP
-
Răcire
Apă
Scop
pentru motociclete chinezești
Țara producătorului
China
Tip
Benzină
Tip de pornire
Demaror electric/demaror cu picior
Tipul combustibilului
Benzină
Volumul motorului, cm cubi
300
Recenzii
0 / 5
evaluare medie a produsului
0
0
0
0
0

Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.

Întrebări și răspunsuri

Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.

Motor CG300-2 TATA pentru motocicleta, 170MM (racit cu apa, benzina), fara gheare MARKOUT