Motor pe benzina 170F TATA (cu reductor 1/2) 7 CP

Totul despre produs
Specificații
Opinii (0)
Întrebări
0
Recomandat
Cel mai bine vândut
În stoc
Codul produsului: 8648
Cod furnizor: DV-07-170F
Producător: TATA
Recenzii: 0
2 424 L
Cumpără cu 1 clic:

Livrare

  • NovaPoshtaLivrare de către Nova Poshta
  • NovaPoshtaLivrare la adresa prin curier Nova Poshta

Plata

  • Plata la livrarePlata la livrare
  • Bank transferBank transfer
 
Caracteristici: (Vezi tot)
Consum de combustibil, g/kW*h
360
Cuplul maxim, Nm
14
Cursa pistonului, mm
54
Diametrul cilindrului, mm
70
Dimensiuni ambalaj, mm
415 x 345 x 375
Descriere
Motor pe benzină 170F TATA (cu ½ treaptă de reducere) – versatil, economic, de încredere. Cei care îl folosesc deja s-ar putea convinge de acest fapt din propria experiență. Acest dispozitiv respectă standardele internaționale de calitate. Datorită designului și echipamentului său atent, acest dispozitiv a devenit popular printre fermieri, proprietarii de terenuri de grădină și alte facilități. Aplicație Acest model este aplicabil în diverse domenii. Printre acestea se numără construcțiile, agricultura și multe altele. Această unitate este perfectă pentru lucrul pe câmp (arat, cultivare, plantare etc.). Cu ajutorul acestuia se realizează și lucrări de grădinărit și parc. Acest motor poate fi instalat pe tractoare, motopompe, generatoare de energie, plăci vibratoare și alte echipamente. În plus, poate fi folosit în gospodărie (de exemplu, instalându-l pe o mașină de tuns iarba). Cum funcționează Motorul pentru un tractor cu mers pe jos cu cutie de viteze este instalat atunci când este necesar să reduceți viteza dacă nu aveți nevoie de viteză mare. Cel mai adesea, aceasta este lucrul cu pământul. Caracteristica principală a motorului din această configurație este ambreiajul automat și cuplul mare. Reductorul reduce viteza de rotație a arborelui aparatului. Cu o cutie de viteze, turația arborelui de ieșire este de maxim 1800 rpm (fără cutie de viteze ar fi 3600 rpm). Acest dispozitiv nu afectează puterea motorului, dar mărește cuplul maxim reducând în același timp viteza acestuia. Principiul de funcționare este astfel încât arborele motorului să nu se rotească la ralanti. După ce turația motorului este adăugată cu ajutorul gazului, greutățile speciale presează pachetul de plăci de ambreiaj sub acțiunea forțelor centrifuge. Apoi rotația de la arborele motorului este transmisă la arborele de ieșire al cutiei de viteze. De asemenea, remarcăm că această unitate este un tip în patru timpi, este un singur cilindru. Aceste caracteristici indică faptul că este destul de puternic, în timp ce funcționează silențios și are emisii de evacuare relativ inofensive (comparativ cu omologii diesel). Funcționarea stabilă a dispozitivului este asigurată de un sistem de răcire cu aer fiabil și eficient. Asigură funcționarea stabilă și neîntreruptă a unității pentru o perioadă lungă de timp. Avantaje
  • dispozitivul este pornit manual, este ușor de realizat indiferent de temperatura ambiantă (chiar și pe vreme rece);
  • toate componentele acestui dispozitiv sunt de înaltă tehnologie și proiectate inteligent pentru a minimiza vibrațiile;
  • unitatea se caracterizează printr-o performanță ridicată cu un consum economic de combustibil;
  • este compact și relativ ușor, făcându-l ușor de transportat;
  • acest motor este în patru timpi. Este mai ecologic decât în doi timpi, creează mai puțin zgomot în timpul funcționării;
  • Dispozitivul este garantat timp de 12 luni de la cumpărare.
Puteți cumpăra motor pe benzină TATA 170F (cu ½ treaptă de reducere) la magazinul nostru online.
Caracteristici
Consum de combustibil, g/kW*h
360
Cuplul maxim, Nm
14
Cursa pistonului, mm
54
Diametrul cilindrului, mm
70
Dimensiuni ambalaj, mm
415 x 345 x 375
Filet interior
M8
Garanție
12 luni
Greutate, kg
15.6
Locația puțului
Orizontală
Lungimea totală a arborelui, mm
63
Motor
170F
Orificii de montare motor LxL, mm
77x162
Orificiile cutiei de viteze cele mai apropiate de arbore
54*54
Producător
TATA
Putere maximă, kW / CP / rpm
5.1/7/3600
Puterea motorului, CP
7
Răcirea motorului
Aer
Rata compresiei
8.5:1
Rotire, partea de recul
dreapta (în sensul acelor de ceasornic)
Sistem de aprindere
TCI (tranzistor magneto)
Sistem de lubrifiere
stropire
Țara producătorului
China
Tip de pornire
Manual
Tip filtru de aer
Uscat
Tipul combustibilului
Benzină
tipul motorului
Un singur cilindru, patru timpi, OHV25°
Ulei recomandat
SAE 10W-30
Viteza de rotație, rpm
3600
Volumul motorului, cm³
212
Volumul rezervorului de combustibil, l
3.6
Volumul uleiului, l
0,7
Recenzii
0 / 5
evaluare medie a produsului
0
0
0
0
0

Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.

Întrebări și răspunsuri

Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.

Motor pe benzina 170F TATA (cu reductor 1/2) 7 CP
2 424 L