Motor pe benzina cu demaror electric 190FE TATA (cu iesire pe arbore sub cheie, 25 mm) 15 CP

Totul despre produs
Specificații
Opinii (0)
Întrebări
0
Recomandat
-10%
Cel mai bine vândut
Promoție
Nu este disponibil
-10%
Codul produsului: 5548
Cod furnizor: DV-33-190F
Producător: TATA
Recenzii: 0
Ai nevoie de ajutor?
i
Emiterea de bunuri numai atunci când a fost plasată o comandă pe site
Reducerea de 3% pentru ridicare rapidă nu se aplică altor oferte și nu poate fi combinată cu alte promoții

Livrare

  • NovaPoshtaRidicare din magazin (reducere -3% nu se cumulează cu alte acțiuni)
  • NovaPoshtaLivrare de către Nova Poshta
  • NovaPoshtaLivrare la adresa prin curier Nova Poshta

Plata

  • Plata la livrarePlata la livrare
  • Bank transferBank transfer
  • maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
  • Plată prin card de credit Liberty (comision bancar +6%)
 
Caracteristici: (Vezi tot)
Arbore
Cheie
Categorie
Motor pentru tractor cu mers pe jos
Combustibil
Benzină
Consum de combustibil, g/kW*h
385
Cuplul maxim, Nm
25
Descriere
Motorul pe benzină cu pornire electrică 190FE (ieșire arbore cu cheie de 25 mm) este o unitate de putere versatilă care furnizează energie echipamentului pe care este instalat. Acest model este foarte puternic, ceea ce are un efect pozitiv asupra popularității sale în rândul utilizatorilor. O astfel de performanță ridicată, combinată cu asamblarea de înaltă calitate și designul fiabil, fac din acest dispozitiv un asistent indispensabil în muncă. Aplicație Practic, această unitate este folosită în agrobusiness (prelucrarea suprafețelor mari). Poate fi arat, plantat cereale și cartofi, dealuri, lucru în zone de grădinărit peisagistic. De asemenea, acest motor este folosit în industrie și construcții. Este instalat pe tractoare de mers pe jos, mini tractoare, mașini de tuns iarba, pluguri de zăpadă, mașină de găurit, motopompe etc. Cum funcționează Motorul specificat aparține tipului de dispozitive cu ardere internă. Adică, în procesul de lucru, transformă combustibilul în energie mecanică. Astăzi, acest principiu de funcționare este foarte comun și este folosit peste tot în inginerie mecanică. Acest dispozitiv este cu un singur cilindru, în patru timpi. Un tact se numește de obicei o acțiune efectuată în interiorul unui mecanism. Și anume, aceasta este mișcarea pistonului în direcțiile superioare și inferioare în jos sau în sus. Motoarele în doi timpi funcționează în două cicluri, în patru timpi - în patru. Ambele tipuri sunt pe benzină sau diesel. Acest model folosește benzina drept combustibil. Luați în considerare structura motorului. Părțile sale principale:
  • cilindru;
  • piston;
  • arborele cotit;
  • biela.
În plus, spre deosebire de motoarele în doi timpi, motoarele în patru timpi au o baie de ulei în care piesele sunt lubrifiate. În timpul lucrului lor, se formează o forță semnificativă de frecare, precum și o temperatură ridicată. Prin urmare, lubrifierea de înaltă calitate este unul dintre aspectele cheie ale bunei funcționări a întregii unități. Etape de funcționare a motorului (cicluri):
  • cursa de admisie a amestecului de combustibil;
  • comprimați-l;
  • curs de lucru;
  • evacuarea gazelor arse.
Datorită acestor procese și caracteristici de proiectare, se poate concluziona că motorul descris este un sistem complex, în care fiecare parte trebuie să funcționeze în armonie cu altele. Prin urmare, în funcționarea acestui dispozitiv, materialul pieselor, rezistența lor la uzură și calitatea construcției joacă un rol important. Rețineți că există un sistem decent de răcire cu aer care nu permite supraîncălzirea motorului. Două porniri (electric și manual) fac ușor și fără efort pornirea dispozitivului în orice perioadă a anului, în aproape orice condiții meteorologice (căldură, frig, ploaie, praf). Avantaje
  • consum economic de energie chiar și la viteze mari;
  • operare și întreținere ușoară a mașinii;
  • relativ ecologic, dacă comparăm acest dispozitiv cu omologii diesel, precum și cu motoarele în doi timpi;
  • dispozitivul nu creează zgomot excesiv în timpul funcționării și, de asemenea, vibrează minim;
  • eficiența și puterea ridicată a dispozitivului;
  • Perioada de garanție este de 12 luni de la data achiziției.
Achiziționarea în magazinul nostru online motor pe benzină cu demaror electric 190FE (cu evacuare ax sub cheie, 25 mm) nu va fi dificilă pentru dvs. Faceți o cerere în contul dvs. personal sau sunați managerii noștri.

Stimați clienți!
Vă atragem atenţia dumneavoastră că configurația produsului în diferite loturi poate diferită de fotografia de pe site. Contactați managerul nostru pentru a clarifica detaliile comenzii.

Caracteristici
Arbore
Cheie
Categorie
Motor pentru tractor cu mers pe jos
Combustibil
Benzină
Consum de combustibil, g/kW*h
385
Cuplul maxim, Nm
25
Cursa motorului
patru timpi
Cursa pistonului, mm
69
Design motor
Un singur cilindru, OHV25°
Diametru canal de cheie, mm
25
Diametrul arborelui, mm
25
Diametrul cilindrului, mm
90
Dimensiuni ambalaj, mm
515*510*445
Filet interior
M8
Garanție
12 luni
Greutate, kg
31
Locația puțului
Orizontală
Lungimea cheii, mm
60
Lungimea totală a arborelui, mm
70
Marca motorului
188FE
Orificii de montare motor LxL, mm
217*95
Orificiile cutiei de viteze cele mai apropiate de arbore
90*90
Producător
TATA
Putere maximă, kW / CP / rpm
10.5/15/3600
Puterea motorului, CP
15
Răcire
Aer
Rata compresiei
8.2:1
Rotire, partea de recul
dreapta (în sensul acelor de ceasornic)
Sistem de aprindere
TCI (tranzistor magneto)
Sistem de lubrifiere
stropire
Tip de pornire
Demaror electric/demaror manual
Tip filtru de aer
Uscat
Ulei recomandat
SAE 10W-30
Viteza de rotație, rpm
3600
Volumul motorului, cm cubi
420
Volumul rezervorului de combustibil, l
6.5
Volumul uleiului, l
1.3
Recenzii
0 / 5
evaluare medie a produsului
0
0
0
0
0

Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.

Întrebări și răspunsuri

Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.

Motor pe benzina cu demaror electric 190FE TATA (cu iesire pe arbore sub cheie, 25 mm) 15 CP