Motor pe benzină 177FE TATA cu demaror electric (ieșire arbore sub caneluri, 25 mm) 9 CP

Totul despre produs
Specificații
Opinii (0)
Întrebări
0
Recomandat
-9%
Promoție
În stoc
-10%
Codul produsului: 5550
Cod furnizor: DV-35-177F
Producător: TATA
Recenzii: 0
4 495 L
4 099 L
Ai nevoie de ajutor?
Cumpără cu 1 clic:
i

Emiterea de bunuri numai atunci când a fost plasată o comandă pe site

Livrare

  • NovaPoshtaRidicare din magazin
  • NovaPoshtaLivrare de către Nova Poshta
  • NovaPoshtaLivrare la adresa prin curier Nova Poshta

Plata

  • Plata la livrarePlata la livrare
  • Bank transferBank transfer
  • maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
 
Caracteristici: (Vezi tot)
Consum de combustibil, g/kW*h
≤ 374
Cuplul maxim, Nm
16
Cursa pistonului, mm
58
Diametrul cilindrului, mm
77
Dimensiuni ambalaj, mm
480x445x515
Descriere
Motor pe benzină 177F cu demaror electric (ieșire arbore pentru caneluri, 25 mm) este un dispozitiv de încredere de la producătorul TATA. După cum știți, acest brand s-a impus cu succes pe piața internațională. Dispozitivele și piesele de schimb fabricate de această companie sunt fiabile, au o durată de viață lungă și funcționează impecabil după expirarea acesteia. Acest dispozitiv este solicitat de fermieri, constructori, industriași. Aplicație Domeniile în care se aplică acest model sunt destul de extinse: agricultură (grădini, câmpuri), industrie, construcții. Acestea sunt minicentrale, blocuri de motoare, mini tractoare, burghie cu motor, plăci vibrante și multe alte mașini. Puterea acestei unități este suficientă pentru a gestiona câmpuri destul de mari și zone de grădinărit peisagistic. Cum funcționează Un motor pe benzină este în primul rând un motor cu ardere internă, adică funcționează prin arderea combustibilului într-o cameră de ardere. Astăzi, majoritatea sunt în patru timpi, 177F nu face excepție. Un ciclu de lucru este finalizat aici în patru timpi (admisie, compresie, cursă, evacuare). În plus, principalele componente ale acestui dispozitiv sunt pistonul, biela, arborele cotit, supapele, bujia, sistemele auxiliare de lucru (pornirea motorului, aprinderea, răcirea, lubrifierea etc.). În acest motor, spre deosebire de omologii în doi timpi, nu este nevoie să amestecați combustibilul cu uleiul de motor. Trebuie doar să turnați benzină în rezervorul de combustibil. Acest lucru simplifică foarte mult funcționarea, în plus, economisește bani pe ulei special (nu trebuie să fie achiziționat separat). De asemenea, oglinda pistonului și pereții tobei de eșapament sunt mai puțin contaminați cu funingine. În plus, prevalența acestui dispozitiv este confirmată și de faptul că este un singur cilindru. Deoarece acest tip este foarte popular în tehnologia modernă. Aceste motoare se caracterizează prin pierderi minime de căldură și eficiență ridicată. Rețineți că în timpul funcționării acestui dispozitiv se creează temperaturi ridicate, totuși, în acest caz, sistemul de răcire cu aer luptă eficient împotriva încălzirii. Permite acestui dispozitiv să funcționeze continuu câteva ore, menținând un echilibru optim de temperatură. Tipul de pornire electrică pornește rapid acest motor, utilizatorul nu trebuie să facă niciun efort pentru a face acest lucru. Avantaje
  • fiabil, de înaltă calitate a construcției și standarde moderne pentru acest dispozitiv;
  • funcționare silențioasă, fără probleme pentru o lungă perioadă de timp, fără schimburi de ulei și realimentare;
  • greutate relativ ușoară pentru motoarele din această clasă;
  • putere care permite dispozitivului să fie utilizat în diferite zone pe un număr mare de mașini;
  • relativ prietenos cu mediul în comparație cu omologii diesel, precum și cu motoarele pe benzină în doi timpi;
  • economisirea consumului de combustibil chiar și în operațiuni intensive;
  • 12 luni garanție de la data achiziției.
AchizițieMotor pe benzină 177F cu demaror electric (ieșire pe arbore pentru caneluri, 25 mm) nu va face niciun efort special pentru dvs. în magazinul nostru online. Sunați managerii companiei sau accesați contul personal.
Caracteristici
Consum de combustibil, g/kW*h
≤ 374
Cuplul maxim, Nm
16
Cursa pistonului, mm
58
Diametrul cilindrului, mm
77
Dimensiuni ambalaj, mm
480x445x515
Filet interior
M8
Garanție
12 luni
Greutate, kg
23
Ieșirea arborelui
Pentru fante Ø25 mm
Locația puțului
Orizontală
Lungimea splinei, mm
32
Lungimea totală a arborelui, mm
40
Motor
177F
Orificii de montare motor LxL, mm
195*90
Orificiile cutiei de viteze cele mai apropiate de arbore
65x65
Producător
TATA
Putere maximă, kW / CP / rpm
6.6/9/3600
Puterea motorului, CP
9
Răcirea motorului
Aer
Rata compresiei
8.2:1
Rotire, partea de recul
dreapta (în sensul acelor de ceasornic)
Sistem de aprindere
TCI (tranzistor magneto)
Sistem de lubrifiere
stropire
Țara producătorului
China
Tip de pornire
Manual, Electric
Tip filtru de aer
Uscat
Tipul combustibilului
Benzină
tipul motorului
Un singur cilindru, patru timpi, OHV25°
Ulei recomandat
SAE 10W-40
Viteza de rotație, rpm
3600
Volumul motorului, cm³
270
Volumul rezervorului de combustibil, l
6
Volumul uleiului, l
1
Recenzii
0 / 5
evaluare medie a produsului
0
0
0
0
0

Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.

Întrebări și răspunsuri

Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.

Motor pe benzină 177FE TATA cu demaror electric (ieșire arbore sub caneluri, 25 mm) 9 CP
4 495 L
4 099 L