0
Recomandat
Recenzii:
0
i
Emiterea de bunuri numai atunci când a fost plasată o comandă pe site
Reducerea de 3% pentru ridicare rapidă nu se aplică altor oferte și nu poate fi combinată cu alte promoții
Reducerea de 3% pentru ridicare rapidă nu se aplică altor oferte și nu poate fi combinată cu alte promoții
Livrare
Ridicare din magazin (reducere -3% nu se cumulează cu alte acțiuni)
Livrare de către Nova Poshta
Livrare la adresa prin curier Nova Poshta
Plata
-
Bank transfer
- maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
- Plată prin card de credit Liberty (comision bancar +6%)
Caracteristici:
(Vezi tot)
Categoria piese de schimb
Rola curea
Diametrul exterior, mm
125
Diametrul interior, mm
17/14
Garanție
30 de zile. Schimb/retur mărfuri în termen de 14 zile
Greutate, g
1305
Descriere
Rotul de curea cutiei de viteze antrenat este o componentă utilizată în cutiile de viteze antrenate de o curea, care este instalată pe motoarele pe benzină de tip 168F/170F. Acest scripete poate avea două caneluri (tip 3), ceea ce indică designul său.
Funcția principală a acestei componente este de a transmite mișcarea de la cureaua de transmisie la cutia de viteze, oferind o transmisie adecvată a cuplului și controlând viteza de rotație a cutiei de viteze. Este utilizat pentru modificarea vitezei de rotație și asigură funcționarea optimă a cutiei de viteze, ceea ce este important pentru buna funcționare a mecanismelor care funcționează pe baza cutiilor de viteze pentru motoarele pe benzină de tip 168F/170F.
Dacă observați zgomot, vibrații, alunecarea curelei, uzura suprafeței sau daune externe pe scripetele curea de viteze antrenate TATA pentru motorul pe benzină 168F/170F, acest lucru poate indica o defecțiune.
Un scripete defect poate duce la un contact slab cu cureaua, ceea ce va reduce transferul de putere și va reduce eficiența cutiei de viteze. În plus, poate afecta negativ starea centurii, determinând-o să alunece, să se uzeze și chiar să se rupă. Folosirea continuă cu un scripete defect poate provoca daune grave componentelor interne ale cutiei de viteze sau altor părți ale sistemului, necesitând reparații sau înlocuiri mai complexe.
Un scripete defect poate duce, de asemenea, la performanța și disponibilitatea generală slabă a sistemului, ceea ce poate afecta procesele care utilizează cutia de viteze.
Drept urmare, deși problemele cu scripetele pot să nu fie vizibile la început, ignorarea lor poate duce la consecințe mai grave pentru funcționarea și starea cutiei de viteze și a altor elemente ale sistemului, de aceea se recomandă înlocuirea promptă a pieselor deteriorate sau defecte. .
Potrivit pentru:
Витязь (ТАТА) | , , , |
Вейма (Weima) | , , |
Садко (Sadko) | , , , , , |
Форте (Forte) | , |
Зирка (Zirka) | , , , , , |
Зубр (Zubr) | , , , , |
Кентавр | , , , , , , , , |
Нева | |
Заря | , |
Добрыня | , |
Булат (Bulat) | , |
Бригадир | , , |
Stimați clienți!
Vă atragem atenţia dumneavoastră că configurația produsului în diferite loturi poate diferită de fotografia de pe site. Contactați managerul nostru pentru a clarifica detaliile comenzii.
Caracteristici
Categoria piese de schimb
Rola curea
Diametrul exterior, mm
125
Diametrul interior, mm
17/14
Garanție
30 de zile. Schimb/retur mărfuri în termen de 14 zile
Greutate, g
1305
Înălțime, mm
41
Instruire
Nu
Material
Fontă
Motor
168F/170F
Nod
Reductor
Producător
TATA
Profil curea
"ÎN"
Răcirea motorului
Aer
Țara producătorului
China
tipul motorului
Benzină
Recenzii
Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.
Întrebări și răspunsuri
Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.

Rolie curea de viteze antrenată TATA pentru motor pe benzină 168F/170F, 2 fluxuri, tip 3