Totul despre produs
Specificații
Opinii (0)
Întrebări
0
Recomandat
Recenzii:
0
1 631 L
Cumpără cu 1 clic:
Livrare
- Livrare de către Nova Poshta
- Livrare la adresa prin curier Nova Poshta
Plata
- Plata la livrare
- Bank transfer
- maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
Caracteristici:
(Vezi tot)
Consum de combustibil, g/kW*h
360
Cuplul maxim, Nm
14
Cursa pistonului, mm
54
Diametrul cilindrului, mm
70
Dimensiuni ambalaj, mm
390 x 330 x 350
Descriere
Motorul pe benzină 170F este o unitate care transformă căldura de ardere a combustibil în lucru mecanic. Este un element indispensabil pentru funcționarea utilajelor de grădină și a tehnologiei agricole. Instalat pe diverse dispozitive, acesta permite fermierilor și proprietarilor de teren să se angajeze în arat, cultivare, dealuri și alte sarcini.
Pentru a vă asigura că acesta, precum și orice alt motor, funcționează stabil, fără reclamații, trebuie efectuată întreținerea acestuia. scoateți regulat (schimbați uleiul de carter, curățați filtrele etc.). Acest lucru se face cel mai bine într-un centru de service de către profesioniști cu experiență.
Aplicație
Acest motor este potrivit pentru diverse mașini de grădină și agricole, cum ar fi tractoare, motocultoare, motopompe, generatoare, mașini de tuns iarba etc. Este un motor destul de puternic. Este folosit pe scară largă de fermieri pentru a cultiva câmpuri de până la 4 hectare.
Cum funcționează
Modelul specificat aparține celor mai simple motoare cu ardere internă cu piston, funcționează pe benzină. Trebuie remarcat faptul că această unitate are un singur cilindru de lucru, ceea ce îi asigură pierderi minime de căldură în timpul funcționării, precum și o eficiență ridicată a indicatorului.
Această unitate funcționează cu benzină. Acest lucru îl face relativ silențios în comparație cu motorina, care este rezistentă la combustibil de proastă calitate. Funcționează bine chiar și la frig. În ceea ce privește întreținerea, este ieftin pentru un dispozitiv de acest tip.
O altă caracteristică importantă care afectează performanța motorului este numărul de curse. Această unitate este în patru timpi, ceea ce o face de două ori silențioasă (această calitate a fost deja menționată mai devreme în legătură cu tipul de combustibil). De asemenea, merită remarcat eficiența și consumul de combustibil destul de scăzut. Evacuarea de la funcționarea acestui motor conține un minim de amestec combustibil, adică poate fi numit ecologic.
Răcirea cu aer a acestui motor este considerată una dintre cele mai comune. Acest tip de sistem permite motorului să mențină o temperatură optimă și, prin urmare, să reducă consumul de combustibil. După cum știți, un motor supraîncălzit consumă o cantitate excesiv de mare din el. De asemenea, menționăm că motoarele cu acest tip de răcire sunt ușoare și simple în design, iar acest lucru afectează întotdeauna viteza lucrărilor de reparații. 170F are caracteristici bune de pornire la rece.
Avantaje
- acesta este un motor de încredere care se mândrește cu o calitate ridicată a construcției și durabilitate a tuturor nodurilor;
- combinația parametrilor tehnici ai acestei unități ne permite să vorbim despre distribuția sa largă și accesibilitatea.
- Acest model este extrem de economic și ecologic.
- motorul este relativ ușor, ușor de întreținut și reparat;
- este destul de silentios si nu se supraincalzeste.
Caracteristici
Consum de combustibil, g/kW*h
360
Cuplul maxim, Nm
14
Cursa pistonului, mm
54
Diametrul cilindrului, mm
70
Dimensiuni ambalaj, mm
390 x 330 x 350
Filet interior
M8
Garanție
12 luni
Greutate, g
12900
Ieșirea arborelui
Cheie Ø19 mm
Locația puțului
Orizontală
Lungimea splinei, mm
58
Lungimea totală a arborelui, mm
63
Motor
170F
Orificii de montare motor LxL, mm
77x162
Orificiile cutiei de viteze cele mai apropiate de arbore
65x65
Producător
TTG
Putere maximă, kW / CP / rpm
5.1/7/3600
Puterea motorului, CP
7
Răcirea motorului
Aer
Rata compresiei
8.5:1
Rotire, partea de recul
dreapta (în sensul acelor de ceasornic)
Sistem de aprindere
TCI (tranzistor magneto)
Sistem de lubrifiere
stropire
Țara producătorului
China
Tip de pornire
Manual
Tip filtru de aer
Uscat
Tipul combustibilului
Benzină
tipul motorului
Un singur cilindru, patru timpi, OHV25°
Ulei recomandat
SAE 10W-30
Viteza de rotație, rpm
3600
Volumul motorului, cm³
212
Volumul rezervorului de combustibil, l
3.6
Volumul uleiului, l
0,7
Recenzii
Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.
Întrebări și răspunsuri
Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.