Motor pe benzină 156F TATA (cu ieșire cu cheie, 15 mm) 4,5 CP

Totul despre produs
Specificații
Opinii (0)
Întrebări
0
Recomandat
-6%
Cel mai bine vândut
Promoție
În stoc
-10%
Codul produsului: 3999
Cod furnizor: DV-17-156F
Producător: TATA
Recenzii: 0
1 763 L
1 657 L
Ai nevoie de ajutor?
Cumpără cu 1 clic:
i

Emiterea de bunuri numai atunci când a fost plasată o comandă pe site

Livrare

  • NovaPoshtaRidicare din magazin
  • NovaPoshtaLivrare de către Nova Poshta
  • NovaPoshtaLivrare la adresa prin curier Nova Poshta

Plata

  • Plata la livrarePlata la livrare
  • Bank transferBank transfer
  • maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
 
Caracteristici: (Vezi tot)
Consum de combustibil, g/kW*h
320
Cuplul maxim, Nm
9.3
Cursa pistonului, mm
40
Diametrul cilindrului, mm
56
Dimensiuni ambalaj, mm
330 x 315 x 365
Descriere
Motorul pe benzină 156F este o unitate care poate fi numită în siguranță inima mașinilor dvs. agricole. El pune în funcțiune motoblocuri, motocultoare, motopompe și alte echipamente. Puterea acestui dispozitiv poate ajunge la 4,5 cai putere. Prin urmare, este potrivit pentru prelucrarea unor terenuri mici. Aplicație: Sfera de aplicare a motoarelor pe benzină este extrem de largă, ceea ce face ca aceste dispozitive să fie indispensabile pentru lucrările agricole. Acest model este instalat pe diverse tipuri de generatoare, motopompe, blocuri motoare, motocultoare, precum și echipamente de grădină. Cum funcționează: O gamă largă de motoare de pe piață astăzi este plină de mașini similare cu diferențe minore. Deci, de exemplu, acest motor are o ieșire a arborelui pentru o cheie cu un diametru de 15 mm. În același timp, se consideră că diferite tipuri de arbori cotit sunt interschimbabile, iar pe același tractor cu mers pe jos poate fi instalat un motor cu ieșire de arbore sub o canelură sau un con. O caracteristică importantă este numărul de cicluri pentru care este finalizat ciclul de lucru. Pot fi două sau patru. Acest motor este în patru timpi, ceea ce îl face destul de silențios, vibrează mai puțin decât unul în doi timpi și fumează mai puțin. În ceea ce privește tipul de combustibil, 156F nostru funcționează pe benzină. Se distinge prin capacitatea de a opera la viteze mari, greutatea redusă și capacitatea de a porni rapid pe frig. În plus, unitatea specificată are un sistem de răcire cu aer. Deși răcește motorul mai lent decât lichidul, avantajul său clar este prevenirea supraîncălzirii de la temperatura exterioară. Acest sistem este destul de simplu din punct de vedere structural și se defectează rar. Avantaje:
  • calitate înaltă a construcției, toate componentele și părțile motorului sunt fabricate din materiale durabile, rezistente la uzură;
  • Uneltele specificate sunt eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil; < / li>
  • deoarece acest motor este în patru timpi, este ecologic și economic;
  • Motoarele în 4 timpi sunt mai silențioase decât cele în doi timpi;
  • Perioada de garanție este de 12 luni de la data achiziției.
Nu ratați ocazia de a face o afacere, comandați motor pe benzină 156F de TATA . Dacă doriți să clarificați ceva cu managerii noștri, sunați-ne la numerele indicate pe site.
Caracteristici
Consum de combustibil, g/kW*h
320
Cuplul maxim, Nm
9.3
Cursa pistonului, mm
40
Diametrul cilindrului, mm
56
Dimensiuni ambalaj, mm
330 x 315 x 365
Filet interior
M6
Garanție
12 luni
Greutate, g
11000
Ieșirea arborelui
Pentru diblu Ø15 mm
Locația puțului
Orizontală
Lungimea splinei, mm
55
Lungimea totală a arborelui (mm)
117
Motor
156F
Orificii de montare motor LxL, mm
162*80 (103*62)
Orificiile cutiei de viteze cele mai apropiate de arbore
65x65
Producător
TATA
Putere maximă, kW / CP / rpm
3,3/4,5/4500
Puterea motorului, CP
4.5
Răcirea motorului
Aer
Rata compresiei
8.0:1
Rotire, partea de recul
dreapta (în sensul acelor de ceasornic)
Sistem de aprindere
TCI (tranzistor magneto)
Sistem de lubrifiere
stropire
Țara producătorului
China
Tip de pornire
Manual
Tip filtru de aer
Uscat
Tipul combustibilului
Benzină
tipul motorului
Un singur cilindru, patru timpi, OHV25°
Ulei recomandat
SAE 10W-30
Viteza de rotație, rpm
3600
Volumul motorului, cm³
98,5
Volumul rezervorului de combustibil, l
3
Volumul uleiului, l
0,4
Recenzii
0 / 5
evaluare medie a produsului
0
0
0
0
0

Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.

Întrebări și răspunsuri

Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.

Motor pe benzină 156F TATA (cu ieșire cu cheie, 15 mm) 4,5 CP
1 763 L
1 657 L