Garanție
Piese de schimb | 30 de zile |
Roți, discuri, anvelope | 30 de zile |
Motoare | 12 luni |
Motofierăstrău pe benzină/diesel (răcit cu aer) | 12 luni |
Baterie | 6 luni |
Garanția este valabilă de la data achiziționării (comenzii) din magazinul online TATA AGRO-MOTO. În cazul unui defect de fabrică, bunurile vor fi trimise înapoi pe cheltuiala cumpărătorului. După examinarea și confirmarea defectului de către un specialist tehnic al companiei, costul transportului dus-întors vă va fi rambursat.
Înainte de instalare este necesar să vă asigurați că produsul este intact și corespunde în totalitate descrierii sale!
Bunurile nu pot fi returnate sau schimbate:
- Deteriorat în timpul instalării/demontajului.
- Instalat fără verificarea stării rețelelor electrice, a regulatorului de tensiune, a bobinei și a pieselor sistemului de aprindere.
- Al cărui set de livrare nu corespunde setului de achiziție.
- Fără ambalaj original.
- Modificat în timpul instalării (modificarea designului, a geometriei sau a proprietăților materiale ale produsului, rectificare, tăiere etc.).
Contactați managerul companiei pentru a rezolva această problemă!
+373 60 85 5881La primirea bunurilor la departamentul TC, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului și a întregului conținut. Aspectul mărfurilor poate fi diferit de cel din fotografia de pe site, în funcție de lot.
Managerul va clarifica detaliile comenzii pentru expediere.
- Ambalaj colet rupt
- Întregul pachet este zdrobit
- Urme de la o cădere sau impact
- Semne ale altor interferențe
În documentul completat, enumerați deficiențele identificate. După - contactați managerul magazinului nostru. Integritatea încărcăturii este suportată de compania de transport.
Integritatea tuturor produselor este verificată înainte de expedierea către clientCondiții de returnare a mărfurilor
Stimați clienți, vă rugăm să citiți termenii de returnare!
În cazul unei astfel de necesități:
- Contactați managerul magazinului nostru și specificați motivul returnării.
- Specificați cât de convenabil este pentru dvs. să schimbați/returnați bunurile.
- Specificați metoda de rambursare dorită.
- Produsul nu a fost folosit și nu prezintă urme de utilizare (cioburi, lovituri și orice deteriorare mecanică).
- Setul complet și ambalajul din fabrică sunt disponibile.
- Integritatea ambalajului este intactă.
- Bunurile nu pot fi returnate/schimbate dacă sunt defecte din cauza unei utilizări sau instalări necorespunzătoare.
- În cazul returnării bunurilor de calitate corespunzătoare, transportul este plătit de client.
- În cazul returnării bunurilor din cauza unei greșeli a angajatului companiei*, livrarea pe ambele sensuri este plătită de companie.
* Prin eroare a angajatului companiei se înțelege o resortare/un set incomplet de bunuri.