Motor pe benzină 194FE TATA cu demaror electric, cu reductor 1/2 (sub cheie, 25 mm) 22 CP

Totul despre produs
Specificații
Opinii (0)
Întrebări
0
Recomandat
Cel mai bine vândut
În stoc
Codul produsului: 29356
Cod furnizor: DV-52-194FE(1/2)
Producător: TATA
Recenzii: 0
7 839 L
Cumpără cu 1 clic:

Livrare

  • NovaPoshtaLivrare de către Nova Poshta
  • NovaPoshtaLivrare la adresa prin curier Nova Poshta

Plata

  • Plata la livrarePlata la livrare
  • Bank transferBank transfer
  • maib (Visa / Mastercard / Apple Pay / Google Pay)
 
Caracteristici: (Vezi tot)
Consum de combustibil, g/kW*h
405
Cuplul maxim, Nm
28
Cursa pistonului, mm
69
Diametrul canalului cheie (mm)
25
Diametrul cilindrului, mm
94
Descriere
Motor pe benzină 194FE TATA cu demaror electric, cu reductor 1/2 (cu cheie, 25 mm) este un dispozitiv foarte puternic, care se distinge, printre altele, prin randament ridicat. Fiabilitatea acestui dispozitiv este confirmată de reputația pozitivă a mărcii TATA, care concurează cu succes pe piața de echipamente, dispozitive și piese de schimb agricole și de motociclete de mulți ani. În plus, acest motor este ușor de întreținut și reparat. Aplicație Ieșirea arborelui de sub cheie ne permite să concluzionăm că acest model este utilizat nu numai la tractoarele cu transport pe jos, ci și la alte tipuri de echipamente care sunt utilizate în agricultură, construcții, producție industrială, precum și în lucrări de reparații. Motorul 194FE poate fi instalat pe tractoare, motocultoare, despicatoare de lemne. Cum funcționează În ceea ce privește designul, motorul pe benzină nu este diferit de cel diesel. Este format din cilindri, pistoane, biele. Deși în acest caz, piesele supapelor nu sunt la fel de întărite ca la un motor diesel. Așa se explică dimensiunile și greutatea mai mici ale dispozitivului care funcționează pe benzină. Una dintre diferențele cheie ale motorului indicate în descriere. - formarea amestecului de combustibil. Are loc în sistemul de admisie, iar aprinderea în cilindru se realizează cu ajutorul unei scântei de flux de aer, care este dozată de supapa de accelerație. În general, motorinele sunt mai zgomotoase, vibrează, deoarece au o presiune mai mare în camera de ardere. Următoarea caracteristică a lui 194FE este cea în patru timpi. În acest caz, trebuie subliniat că consumă o cantitate destul de mică de combustibil în comparație cu în doi timpi. Acest lucru are un efect pozitiv asupra bugetului lunar pentru conținutul acestuia. Motorul specificat, cu funcționare rațională, va dura mai mult decât un timp în doi timpi. În plus, acest model are un reductor de jumătate. Funcția sa este de a reduce viteza la arborele de ieșire la jumătate. Adică, în acest caz - până la 1800 rpm. Acest lucru crește tracțiunea și, de asemenea, prelungește durata de viață a motorului. Avantaje
  • o resursă motrică destul de lungă;
  • Eșapament mai curat decât un în doi timpi, care este mai ecologic. De asemenea, un astfel de motor nu necesită un design complex al sistemului de evacuare;
  • niveluri mai scăzute de vibrații și zgomot în comparație cu motorinele și aparatele în doi timpi
  • cost accesibil de întreținere, reparație;
  • Unitatea în ansamblu răspunde pozitiv la temperaturi sub zero.
Achiziționând benzină 194FE TATA cu demaror electric, cu reductor 1/2 (cu cheie, 25 mm),obții un produs de calitate. Sunt o plăcere de folosit.
Caracteristici
Consum de combustibil, g/kW*h
405
Cuplul maxim, Nm
28
Cursa pistonului, mm
69
Diametrul canalului cheie (mm)
25
Diametrul cilindrului, mm
94
Dimensiuni ambalaj, mm
515*510*445
Filet interior
M8
Garanție
12 luni
Greutate, g
36.7
Ieșirea arborelui
Cheie Ø25 mm
Locația puțului
Orizontală
Lungimea arborelui până la margine, mm
60
Lungimea cheii, mm
60
Lungimea totală a arborelui, mm
70
Motor
194FE
Orificii de montare motor LxL, mm
217*95
Orificiile cutiei de viteze cele mai apropiate de arbore
90*90
Producător
TATA
Putere maximă, kW / CP / rpm
14.5/22/3600
Puterea motorului, CP
22
Răcirea motorului
Aer
Rata compresiei
8.4:1
Rotire, partea de recul
dreapta (în sensul acelor de ceasornic)
Sistem de aprindere
TCI (tranzistor magneto)
Sistem de lubrifiere
stropire
Țara producătorului
China
Tip de pornire
Manual, Electric
Tip filtru de aer
Uscat
Tipul combustibilului
Benzină
tipul motorului
Un singur cilindru, patru timpi, OHV25°
Ulei recomandat
SAE 10W-30
Viteza de rotație, rpm
1800
Volumul motorului, cm³
480
Volumul rezervorului de combustibil, l
6.5
Volumul uleiului, l
1.45
Recenzii
0 / 5
evaluare medie a produsului
0
0
0
0
0

Nu există recenzii pentru acest produs, fii primul care lasă recenzia ta.

Întrebări și răspunsuri

Nu există întrebări despre acest produs, fii primul care pune o întrebare.

Motor pe benzină 194FE TATA cu demaror electric, cu reductor 1/2 (sub cheie, 25 mm) 22 CP
7 839 L